វិធីសាស្ត្រទូទាត់

 

គោលការណ៍នេះត្រូវបានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពចុងក្រោយនៅលើថ្ងៃទី១៣ ខែធ្នូ ឆ្នាំ២០២៤

 

មាត្រា ១. ច្បាប់ទូទៅ

១ គោលការណ៍នេះកំណត់ថាអនុវត្តនៅពេលដែលអ្នកប្រើប្រាស់ (បន្តបន្ទាប់ហៅថា "អ្នកប្រើប្រាស់") ទូទាត់ការទូទាត់ទៅឱ្យអ្នកជួល (តទៅនេះហៅថា "អ្នកលក់") តាមរយៈសេវាកម្មផ្សារទំនើបអនឡាញដែលផ្តល់ដោយ អ៊ីអន ម៉ល (ខេមបូឌា) ឡូជី ផ្លាស ឯ.ក តទៅនេះហៅថា "ក្រុមហ៊ុន")។

២ គោលការណ៍នេះគឺជាផ្នែកសំខាន់មួយនៃប្រតិបត្តិការនៃកម្មវិធី/គេហទំព័ររបស់ “AEON MALL PLUS”។ គោលការណ៍នេះត្រូវអនុវត្តចំពោះអ្នកប្រើប្រាស់ទាំងអស់។ មុននឹងប្រើប្រាស់សេវាកម្មនេះ សូមអានដោយប្រុងប្រយ័ត្នតាមរយៈបទប្បញ្ញត្តិទាំងនេះ។

៣ នៅពេលដែលអ្នកប្រើប្រាស់ទាំងអស់បានប្រើប្រាស់សេវាកម្ម វាត្រូវបានចាត់ទុកថាអ្នកប្រើប្រាស់បានយល់ព្រមជាមួយនឹងគោលការណ៍នេះ។

 

មាត្រា​ ២ វិធីសាស្ត្រទូទាត់

១ វិធីសាស្រ្តទូទាត់មានភាពងាយស្រួល សុវត្ថិភាព និងទទួលយកធនាគារណាមួយនៅក្នុងបណ្តាញរបស់ Baking ដូចខាងក្រោម។

• ការទូទាត់ ABA KHQR

• ការទូទាត់ KHQR​

២​ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវប្រើវិធីសាស្ត្រទូទាត់ដែលបានផ្តល់ដោយវេទិកានេះ ដើម្បីសងប្រាក់តម្លៃផលិតផល និងថ្លៃដឹកជញ្ជូន។

៣ ការទូទាត់តាមបណ្តាញធនាគារ ត្រូវអនុវត្តនៅក្នុងរយៈពេលកំណត់ ហើយអាចបណ្ដាលឱ្យការទូទាត់បរាជ័យ ដូចខាងក្រោម៖

• មិនមានទឹកប្រាក់គ្រប់គ្រាន់

• ការទូទាត់បរាជ័យបណ្ដាលពីធនាគាររបស់អ្នក

• លើសពីពេលវេលាកំណត់សម្រាប់ការទូទាត់

៤ ក្នុងករណីនេះ ឬពេលណាក៏ដោយដែលការទូទាត់បរាជ័យ សូមពិនិត្យមើលបញ្ហាណាមួយខាងលើ ឬសូមទាក់ទងទៅធនាគាររបស់អ្នក ហើយយើងសូមសិទ្ធិក្នុងការរក្សាទុកការបញ្ជាទិញរហូតដល់ការទូទាត់សម្រេចជោគជ័យ។

៥ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវមានសមតុល្យប្រាកដប្រជា​ក្នុងគណនី ដើម្បីទូទាត់តម្លៃផលិតផលដែលបានបញ្ជាទិញ។

៦ វិធីសាស្ត្រទូទាត់ដោយប្រើសាច់ប្រាក់ទៅអោយអ្នកដឹកជញ្ជូន គឺមិនអាចប្រើសម្រាប់ការទូទាត់បានឡើយ។

៧ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវជ្រើសរើសផលិតផល វិធីសាស្ត្រទូទាត់ និងបញ្ចប់ការទូទាត់ភ្លាមៗ។

៨ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវរៀបចំ និងតម្លើងការរៀបចំបញ្ជាក់អ្វីៗចាំបាច់ សម្រាប់ការប្រើប្រាស់វិធីសាស្ត្រទូទាត់ខាងលើដោយផ្ទាល់ខ្លួន។ ក្រុមហ៊ុននិងមិនទទួលខុសត្រូវចំពោះការរៀបចំ និងការរៀបចំចាំបាច់ណារមួយដែលមិនអាចធ្វើបានដោយអ្នកប្រើប្រាស់ឡើយ។

 

មាត្រា​ ៣ ប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃ ឬ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ

កម្មវិធីប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃ ឬ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ ត្រូវបានចេញជាអត្ថប្រយោជន៍សម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់ក្នុងសកម្មភាពផ្នែកទីផ្សារ។

មានប្រភេទផ្សេងៗនៃ ប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃ ឬ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ ដូចខាងក្រោម៖

• ផ្សារ ប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃ / អ្នកលក់ ប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃ

• ផ្សារ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ / អ្នកលក់ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ

១ អ្នកប្រើប្រាស់មានសិទ្ធិប្រើបានតែមួយ ប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃ ឬ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ ក្នុងពេលតែមួយប៉ុណ្ណោះ។

២ អ្នកប្រើប្រាស់អាចប្រើ ប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃ ឬ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ សម្រាប់ហាងជាតែមួយឬ(ច្រើន) ប៉ុន្តែតម្លៃសរុបនៃការបញ្ជាទិញត្រូវតែបំពេញតាមលក្ខណៈសម្បត្តិរបស់ ប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃ ឬ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ។

៣ ប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃ ឬ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ មានកាលបរិច្ឆេទផុតកំណត់ផ្សេងៗគ្នា សូមពិនិត្យអោយប្រុងប្រយ័ត្ន ដើម្បីជៀសវាងការផុតកំណត់ដោយមិនបានប្រើប្រាស់។ ក្រុមហ៊ុនសូមរក្សារសិទ្ធមិនអាចចេញជូនជាថ្មីឡើយ។

៤ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវយករក្សាទុក ឬអនុវត្ត ប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃ ឬ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ ទៅលើការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកមុនពេលបញ្ជាក់ការទូទាត់។ ក្រុមហ៊ុនមិនទទួលខុសត្រូវចំពោះ ប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃ ឬ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ ដែលមិនបានប្រើប្រាស់ឡើយ។

៥ ប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃ ឬ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ មិនអាចប្ដូរជាសាច់ប្រាក់ ឬប្រើប្រាស់ក្នុងគោលបំណងផ្សេងៗទៀតលើសពីការប្រើប្រាស់ក្នុងកម្មវិធី/គេហទំព័រទេ។

៦ ប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃ ឬ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ អាចប្រើបានទាំងស្រុងប៉ុណ្ណោះ។ តម្លៃដែលនៅសល់ក្រោយការទិញមិនអាចប្រគល់ត្រឡប់វិញបានទេ។

៧ ក្នុងករណីអ្នកប្រើប្រាស់លុបចោលការបញ្ជាទិញដោយហេតុផលណាមួយ ក្រុមហ៊ុនមិនអាចចេញជូន ប័ណ្ណបញ្ចុះតម្លៃ ឬ លេខកូដបញ្ចុះតម្លៃ ជាថ្មីឡើយ។

 

មាត្រា​ ៤ ការលុបចោលការបញ្ជាទិញ

១ អ្នកប្រើប្រាស់មានសិទ្ធិលុបចោលការបញ្ជាទិញ ក្នុងកំឡុងពេល ឬ មុនពេលអ្នកលក់បញ្ជាក់ទទួលការបញ្ជាទិញ។

២ អ្នកប្រើប្រាស់អាចលុបចោលការបញ្ជាទិញបានលុះត្រាតែនៅក្នុងស្ថានភាពការបញ្ជាទិញ “ការបញ្ជាទិញបានដាក់រួចហើយ កំពុងរង់ចាំហាងទទួលយកការបញ្ជាទិញ” ប៉ុណ្ណោះ។ នៅពេលអ្នកលក់បានទទួលការបញ្ជាទិញ វានឹងមិនអាចលុបចោលបានទេ។

៣ ប្រសិនបើអ្នកប្រើប្រាស់លុបចោលការបញ្ជាទិញ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវផ្តល់ហេតុផលមួយ។ បន្ទាប់ពីការលុបចោល ប្រាក់ដែលបានបង់ទៅអ្នកលក់នឹងត្រូវបានបង្វិលទៅក្នុងគណនីរបស់អ្នកប្រើប្រាស់វិញ។

៤ អ្នកប្រើប្រាស់មានសិទ្ធិលុបចោលបានលើតែផលិតផលណារមួយរបស់ហាង(ច្រើន)ដែលបានធ្វើការកែប្រែការបញ្ជាទិញរបស់អ្នជាមួយនិងផ្តល់ហេតុផល ប៉ុណ្ណោះ។

៥ ប្រសិនបើអ្នកដឹកជញ្ជូនមិនអាចទាក់ទងអ្នកប្រើប្រាស់បាន វាការបញ្ជាទិញនឹងត្រូវលុបចោលដោយស្វ័យប្រវត្តិ។

 

មាត្រា ៥ ការកែប្រែគោលការណ៍

១ ក្រុមហ៊ុនអាចកែប្រែ ផ្តល់ការកែប្រែ ឬបន្ថែមគោលការណ៍ដោយគ្មានការជូនដំណឹងទៅអ្នកប្រើប្រាស់ជាមុន។ ការកែប្រែគោលការណ៍នឹងមានសុពលភាព នៅពេលដែលក្រុមហ៊ុនផ្សាយគោលការណ៍ដែលបានកែប្រែ នៅលើក្នុងកម្មវិធីឬ ទំព័រគោលការណ៍។

២ នៅក្នុងករណីខ្លះ ក្រុមហ៊ុនអាចកំណត់ថ្ងៃសុពលភាពដែលបុព្វហេតុ សម្រាប់ការកែប្រែគោលការណ៍។

៣ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវបានចាត់ទុកថាបានយល់ព្រមនឹងការកែប្រែគោលការណ៍ ប្រសិនបើអ្នកប្រើប្រាស់បន្តប្រើប្រាស់សេវាកម្មក្រោយពីការកែប្រែ។