បញ្ញត្តិ និងលក្ខខណ្ឌ

 

បញ្ញត្តិ និងលក្ខខណ្ឌ នេះត្រូវបានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពនៅថ្ងៃទី ១៤ ខែ មិនា ឆ្នាំ ២០២៤

សូមអានរាល់បញ្ញត្តិ និងលក្ខខណ្ឌទាំងអស់នេះអោយបានច្បាស់លាស់មុននឹងប្រើប្រាស់សេវាកម្មរបស់យើងខ្ញុំ

 

ប្រការ ១​ - បទប្បញ្ញត្តិទូទៅ

១.         បទប្បញ្ញត្តិទាំងនេះត្រូវផ្តល់ជូន ក្នុងលក្ខខណ្ឌដែលអ្នកប្រើប្រាស់បានប្រើប្រាស់សេវាកម្មផ្សារទំនើបអនឡាញ ​​​ (តទៅនេះហៅថា “សេវាកម្ម”) ដែលផ្តល់ដោយក្រុមហ៊ុន AEON MALL (CAMBODIA) LOGI PLUS CO., LTD. (តទៅនេះហៅថា “ក្រុមហ៊ុន”) រួមមានសិទ្ធិ និងកាតព្វកិច្ច រវាងអ្នកប្រើប្រាស់ និងក្រុមហ៊ុន (តទៅនេះហៅថា “កិច្ចព្រមព្រៀង”) ។ បទប្បញ្ញត្តិទាំងនេះត្រូវអនុវត្តចំពោះអ្នកប្រើប្រាស់ទាំងអស់។ មុននឹងប្រើប្រាស់សេវាកម្មនេះ សូមអានបទប្បញ្ញត្តិទាំងនេះដោយប្រុងប្រយ័ត្ន។

២.​​​​         ក្រុមហ៊ុនអាចកំណត់ពីបទប្បញ្ញត្តិក្នុងកម្រិតទាប  អត្ថបទជំនួយ ឬ បទប្បញ្ញត្តិប្រហាក់ប្រហែលទាំងនេះទាក់ទងនឹងសេវាកម្ម។ បទប្បញ្ញត្តិកម្រិតទាបបែបនេះ ឬអត្ថបទជំនួយ ក៏ដូចជាបទប្បញ្ញត្តិប្រហាក់ប្រហែល ដែលជាផ្នែកមួយនៃបទប្បញ្ញត្តិទាំងនេះ ត្រូវបានអនុវត្តចំពោះការប្រើប្រាស់សេវាកម្មដោយអ្នកប្រើប្រាស់។ បទប្បញ្ញត្តិទាំងនេះជាទូទៅហៅកាត់ថា “បទប្បញ្ញតិ្ត”។

៣.        នៅពេលដែលអ្នកប្រើប្រាស់បានប្រើប្រាស់សេវាកម្មនេះ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវបានចាត់​ទុកថាបានព្រមព្រៀងជាមួយនឹងបទប្បញ្ញត្តិទាំងនេះ។

 

ប្រការ ២. សេវាកម្ម

១.​           ​នៅក្នុងមុខងារនៃសេវាកម្មផ្សារទំនើបអនឡាញ ក្រុមហ៊ុនផ្ដល់សេវាកម្មផ្សារទំនើបរវាងហាង (តទៅនេះហៅកាត់ថា "ហាង”) និងអ្នកប្រើប្រាស់តាមរយៈអនឡាញ ហើយក្រុមហ៊ុនផ្តល់សេវាកម្មដឹកជញ្ជូនដែលជាសេវាកម្មបន្ថែម ដើម្បីដឹកជញ្ជូនទំនិញ (តទៅនេះហៅកាត់ថា ”ទំនិញ”) ទៅកាន់អាសយដ្ឋានអ្នកប្រើប្រាស់ ឬទីតាំងណាមួយដែលអ្នកប្រើប្រាស់បានកំណត់ ។​

២.           ក្រុមហ៊ុនអាចបន្ថែមសេវាកម្ម ឬផ្លាស់ប្តូរមុខងារនៃសេវាកម្មទាំងនេះដោយមិនជូនដំណឹងជាមុនដល់អ្នកប្រើប្រាស់។ នៅពេលអ្នកប្រើប្រាស់ប្រើសេវាកម្មនេះ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវគោរពតាមលក្ខខណ្ឌនានាសម្រាប់សេវាកម្មដែលបានបន្ថែម ឬកែប្រែនោះ។ 

 

ប្រការ ៣. ការជូនដំណឹង

១.           នៅពេលក្រុមហ៊ុនជូនដំណឹងដល់អ្នកប្រើប្រាស់តាមរយៈការហៅទូរស័ព្ទ ឬទំលាក់សារដំណឹង និងផ្ញើរអ៊ីម៉ែលទៅអ្នកប្រើប្រាស់ ក្រុមហ៊ុននឹងផ្ញើរតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទដែលបានចុះឈ្មោះជាមុន ឬតាមរយៈអ៊ីម៉ែលរបស់អ្នកប្រើប្រាស់។

២.      ក្នុងករណីដែលក្រុមហ៊ុនជូនដំណឹងទៅអ្នកប្រើប្រាស់តាមវិធីសាស្ត្រជូនដំណឹងណាមួយ អានុភាពនឹងចាប់ផ្ដើមនៅពេលអ្នកប្រើប្រាស់ទទួលបានការជូនដំណឹង ឬក្នុងរយៈពេល២៤ម៉ោងបន្ទាប់ពីការជូនដំណឹងដែលបានផ្ញើរដោយក្រុមហ៊ុន ដោយកំណត់យកលក្ខខណ្ឌដែលកើតមុន។ 

 

ប្រការ ៤. ការទំនាក់ទំនង និងការផ្សព្វផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម

១.​          ក្រុមហ៊ុន ឬហាងអាចទាក់ទងអ្នកប្រើប្រាស់តាមរយៈទូរស័ព្ទ អ៊ីម៉ែល ឬវិធីសាស្រ្តផ្សេងទៀត ដើម្បីធ្វើការស្ទង់មតិយោបល់​លើការប្រើប្រាស់សេវាកម្ម ពិនិត្យស្ថានភាពប្រតិបត្តិការ និងស្តាប់យោបល់ផ្សេងៗពីអតិថិជនជាដើម។

២.​          ក្រុមហ៊ុន ឬហាងអាចទាក់ទងអ្នកប្រើប្រាស់តាមរយៈទូរស័ព្ទ អ៊ីម៉ែល សំបុត្រប្រៃសណីយ៍ ឬវិធីសាស្រ្តផ្សេងទៀតសម្រាប់ឃោសនា ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្ម ដែលពាក់ព័ន្ធនឹងសេវាកម្ម ស្របតាមច្បាប់ និងបទដ្ឋានគត្តិយុត្ត។ ល។

 

ប្រការ ៥. ការហាមឃាត់

១.          ប្រសិនបើអ្នកប្រើប្រាស់បំពានកថាខណ្ឌខាងក្រោម ក្រុមហ៊ុនអាចនឹងផ្អាកការប្រើប្រាស់សេវាកម្ម ឬលុបការចុះឈ្មោះប្រើប្រាស់ ឬផ្អាក ឬលុបចោលសមាជិកភាព AEON MALL PLUS ដោយពុំចាំបាច់ជូនដំណឹងទៅអ្នកប្រើប្រាស់ឡើយ ។ ទោះបីជាអ្នកប្រើប្រាស់ទទួលរងការខូចខាត ឬបាត់បង់ផលប្រយោជន៍ ដែលបណ្តាលមកពីចំណាត់ការរបស់ក្រុមហ៊ុនក៏ដោយ ក្រុមហ៊ុននឹងមិនទទួលខុសត្រូវឡើយ។​ 

 ក)      អ្នកប្រើប្រាស់បំពានលើសន្ធិសញ្ញា ឬច្បាប់ក្នុងវិធាន ឬគោលការណ៍ណែនាំដែលត្រូវអនុវត្តចំពោះសេវាកម្ម

ខ)      អ្នកប្រើប្រាស់ធ្វើឱ្យប៉ះពាល់ដល់សណ្តាប់ធ្នាប់សាធារណៈ ឬអសីលធម៌

គ)      ការប្រឆាំងសង្គម

ឃ)      ការផ្ទេរប្រាក់ចំណេញដោយខុសច្បាប់

ង)​      អ្នកប្រើប្រាស់បានប្រើប្រាស់សេវាកម្មដោយក្លែងធ្វើជាបុគ្គលផ្សេងទៀត

ច)      អ្នកប្រើប្រាស់ជាអនីតិជនដោយគ្មានការយល់ព្រមពីអាណាព្យាបាល ឬការយល់ព្រមពីឪពុកម្តាយ

ឆ)      អ្នកប្រើប្រាស់ដាក់ការបញ្ជាទិញដោយមិនមានបំណងទិញ

ជ)      អ្នកប្រើប្រាស់បដិសេធមិនទទួលទំនិញ ដោយគ្មានហេតុផលត្រឹមត្រូវ

ឈ)         អ្នកប្រើប្រាស់បានប្រើប្រាស់ប្រតិបត្តិការ ប័ណ្ណរង្វាន់ និងអត្ថប្រយោជន៍តាមរយៈការបញ្ចុះតម្លៃដែលមិនត្រឹមត្រូវ

ញ)      អ្នកប្រើប្រាស់បំពានសិទ្ធិ និងវាយប្រហារក្រុមហ៊ុន និងហាង អ្នកប្រើប្រាស់ផ្សេងទៀត ឬភាគីទីបី

ដ)       អ្នកប្រើប្រាស់ចោះចូលប្រព័ន្ធ ឬចូលរួមក្នុងសកម្មភាពពាក់ព័ន្ធ ដែលបានហាមឃាត់

ថ)​      អ្នកប្រើប្រាស់បង្កឱ្យមានដំណើរការខុសប្រក្រតីនៃសេវាកម្មនេះ

ឌ)      អ្នកប្រើប្រាស់ប្រើឧបករណ៍ដែលបង្កឱ្យមានមេរោគដល់សេវាកម្ម

ធ)      អ្នកប្រើប្រាស់ដាក់បញ្ជាទិញលើសចំណុះមកក្រុមហ៊ុន ហាង និងម៉ាស៊ីនសឺវឺផ្សេងទៀត

ណ)          អ្នកប្រើប្រាស់បញ្ជូនមេរោគកុំព្យូទ័រទៅកាន់ក្រុមហ៊ុន ហាង អ្នកប្រើប្រាស់ផ្សេងទៀត ឬភាគីទីបី
ត)          អ្នកប្រើប្រាស់រារាំងប្រតិបត្តិការនៃសេវាកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន​ 
ថ)       អ្នកប្រើប្រាស់បានប្រើប្រាស់សេវាកម្មសម្រាប់គោលបំណងខុសច្បាប់

ទ)       អ្នកប្រើប្រាស់បំពានបទប្បញ្ញត្តិទាំងនេះ

ធ)          អ្នកប្រើប្រាស់មិនត្រូវផ្ទេរ ជួល ឬលក់ទៅឱ្យភាគីទីបី បញ្ជាំ ឬបោះចោលសិទ្ធិ និងកាតព្វកិច្ចពាក់ព័ន្ធនឹងការប្រើប្រាស់សេវាកម្មឡើយ។

ន)      ក្រុមហ៊ុនចាត់ទុកផ្សេងពីនេះ ថាមិនសមរម្យក្នុងការផ្តល់សេវាកម្ម។

 

ប្រការ ៦. ការហាមឃាត់ និង រឹតត្បិតការលក់បន្ត

១.​          ក្រុមហ៊ុនហាមឃាត់ដាច់ខាតចំពោះការទិញទំនិញដែលមានគោលបំណងលក់បន្ត។​ ក្រុមហ៊ុននឹងមិនទទួលខុសត្រូវចំពោះការខូចខាត ឬបាត់បង់ និងមិនផ្ដល់សេវាទៅលើទំនិញសម្រាប់លក់បន្ត ដោយអ្នកលក់បន្តនោះឡើយ។ ក្រុមហ៊ុនពុំអាចដឹងពីបញ្ហាលើទំនិញ ​ដូចជាកាលបរិច្ឆេទផុតកំណត់ ការបាត់បង់ ឬខូចខាតណាមួយ របស់អ្នកប្រើប្រាស់ ដែលបានទិញពីអ្នកលក់បន្ដឡើយ ។

 

ពាក្យ “អ្នកលក់បន្ត” សំដៅចំពោះ៖

•រាល់អ្នកប្រើប្រាស់ផ្ទាល់ រាប់បញ្ចូលទាំងអ្នកចែកចាយ (“អ្នកប្រើប្រាស់ផ្ទាល់”)​

•រាល់អតិថិជនទិញទំនិញរាយ ក្នុងទីផ្សារអាជីវកម្មក្រុមហ៊ុន​ ពីអ្នកប្រើប្រាស់ផ្ទាល់​

•រាល់អ្នកលក់ដទៃទៀតដែលគ្មានការអនុញ្ញាតលក់បន្ដពីទីផ្សារអាជីវកម្មក្រុមហ៊ុន ដោយមិនរាប់បញ្ចូលទាំងប្រភពទំនិញទាំងនោះឡើយ។

 

២.​          ក្រុមហ៊ុនមានសិទ្ធិបដិសេធ ឬលុបចោលការទិញ ដោយពុំចាំបាច់ជូនដំណឹងជាមុន និងពុំមានការយល់ព្រមពីអ្នកប្រើប្រាស់ដែលមានគោលបំណងលក់បន្ត និងមិនអាចបញ្ជាទិញទំនិញនៅពេលក្រោយបានឡើយ។

•ការទិញចំនួនច្រើនសម្រាប់ការបញ្ជាទិញម្ដង

•ការបញ្ជាទិញទំនិញចំនួនច្រើនមុខ ក្នុងរយៈពេលខ្លី និងច្រើនដង

•ក្រុមហ៊ុន ឬ ហាង កំណត់ថាជាកម្មវត្ថុនៃការលក់បន្ត។​

 

ប្រការ ៧. ការបំពានផ្ទូយពីបទប្បញ្ញត្តិ

១.           ប្រសិនបើអ្នកប្រើប្រាស់ស្ថិតក្រោម ឬគំរាមកំហែងចំពោះសកម្មភាពហាមឃាត់ណាមួយ ក្រុមហ៊ុនអាចផ្អាកការប្រើប្រាស់សេវាកម្ម ឬលុបការចុះឈ្មោះប្រើប្រាស់ ឬផ្អាក ឬលុបចោលលក្ខខណ្ឌសមាជិកភាពនៃ AEON MALL PLUS ដោយពុំចាំបាច់ជូនដំណឹងទៅអ្នកប្រើប្រាស់ឡើយ។

២.         ក្រុមហ៊ុននឹងបញ្ឈប់ការដឹកជញ្ជូនទំនិញ ឬស្នើឱ្យហាងអនុវត្តនូវវិធានការនេះ

៣.​          ក្រុមហ៊ុនលុបចោលប័ណ្ណរង្វាន់ និងអត្ថប្រយោជន៍បញ្ចុះតម្លៃជាដើម ហើយអ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវសងត្រឡប់មកវិញនូវប្រាក់ចំណេញដែលទទួលបានដោយមិនសុចរិតនេះ

៤.           ក្រុមហ៊ុននឹងមិនទទួលខុសត្រូវចំពោះការខូចខាត ឬបាត់បង់ផលប្រយោជន៍ណាមួយដែលកើតមានចំពោះអ្នកប្រើប្រាស់ ដោយសារការលុបចោល ឬការបញ្ចប់ការផ្តល់សេវាកម្មនេះទេ។

 

ប្រការ ៨. ការពិន័យសម្រាប់ការខូចខាត

១.           ប្រសិនបើក្រុមហ៊ុន ឬភាគីទីបី ដូចជាអ្នកប្រើប្រាស់ផ្សេងទៀត ទទួលរងការខូចខាតដោយលទ្ធផលដែលអ្នកប្រើប្រាស់ប្រព្រឹត្តិផ្ទុយនឹងបទប្បញ្ញត្តិដែលបានចែង នោះក្រុមហ៊ុនមានសិទ្ធិទាមទារសំណងខូចខាតពីអ្នកប្រើប្រាស់។

 

ប្រការ ៩. ការរួចផុតពីការទទួលខុសត្រូវ

១.           ប្រសិនបើអ្នកប្រើប្រាស់រងការខូចខាតដែលបង្កឡើងទាក់ទងនឹងសេវាកម្មដោយសារប្រធានសក្តិ​ សង្គ្រាម ភេរវកម្ម កុប្បកម្ម ការបង្កើត កែប្រែ ឬនារាករណ៍ច្បាប់ ឬបទដ្ឋានគត្តិយុត្តិ ការអន្តរាគមន៍ ឬបទបញ្ជារបស់ស្ថាប័នរដ្ឋាភិ​​បាល ការឆ្លងជំងឺរាតត្បាត ការបិទខ្ទប់ ការផ្អាក ការបញ្ឈប់ ឬការបាត់បង់ទិន្នន័យទំនាក់ទំនង ឬទិន្នន័យកុំព្យូទ័រ​ដែលបណ្តាលមកពីកាគាំង ឬការតំហែទាំប្រព័ន្ធ ការចោះចូលប្រើទិន្នន័យដោយខុសច្បាប់ បញ្ហាដឹកជញ្ជូន វិវាទការងារ ឬ ឧបទ្ទវហេតុផ្សេងៗ ក្រុមហ៊ុននឹងមិនទទួលខុសត្រូវចំពោះការខូចខាតបែបនេះឡើយ។

២.           ទំនួលខុសត្រូវរបស់ក្រុមហ៊ុនក្រោមបទប្បញ្ញត្តិទាំងនេះ ត្រូវបានកម្រិតត្រឹមការផ្តល់សេវាកម្ម ហើយក្រុមហ៊ុននឹងមិនទទួលខុសត្រូវឡើយ និងរួចផុតពីការធានាអះអាងអំពីការកែតម្រូវ ធ្វើឡើងវិញ ទទួលបន្ទុក ទទួលខុសត្រូវ នីត្យានុកូលភាព ដែលតម្រូវសម្រាប់គោលបំណងជាក់លាក់ណាមួយ និងការមិនបំពានកម្មសិទ្ធិបញ្ជារបស់ភាគីទីបីទាក់ទងនឹងសេវាកម្ម (រួមទាំងព័ត៌មាននៅលើគេហទំព័រសេវាកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន)

៣.          ក្រុមហ៊ុននឹងមិនធានាថាអ៊ីម៉ែល ឬខ្លឹមសារដែលបានផ្ញើរចេញពីគេហទំព័រ សឺវើរ​​ ឬ ដែន (Domain) របស់ក្រុមហ៊ុន ពុំមានមេរោគ ឬហានិភ័យផ្សេងទៀតឡើយ។

៤.           ក្រុមហ៊ុន និងហាងអាចផ្តល់ព័ត៌មាន ឬណែនាំជូនអ្នកប្រើប្រាស់ ប៉ុន្តែមិនទទួលខុសត្រូវចំពោះព័ត៌មាន ឬការណែនាំឡើយ។

៥.           ក្រុមហ៊ុនមិនទទួលខុសត្រូវចំពោះការខូចខាតដែលបណ្តាលមកពីការបំពានរបស់អ្នកប្រើប្រាស់លើបទប្បញ្ញត្តិទាំងនេះឡើយ។

៦.           អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវរៀបចំ និងថែទាំប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ កម្មវិធី ព័ត៌មានទំនាក់ទំនង និងមធ្យោបាយទំនាក់ទំនងផ្សេងទៀតសម្រាប់ការប្រើប្រាស់សេវាកម្ម ក្នុងបន្ទុកចំណាយ និងទំនួលខុសត្រូវរបស់ខ្លួន ហើយក្រុមហ៊ុនមិនធានាលើប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ទេ។

៧.           ក្នុងការប្រើប្រាស់សេវាកម្ម ប្រសិនបើក្រុមហ៊ុនទទួលខុសត្រូវចំពោះអ្នកប្រើប្រាស់ ក្រុមហ៊ុននឹងទទួលខុសត្រូវក្នុងកម្រិតខូចខាតជាក់ស្ដែង និងដោយផ្ទាល់របស់អ្នកប្រើប្រាស់ លើកលែងតែក្នុងករណីមានចេតនាទុច្ចរិត ឬការធ្វេសប្រហែសទាំងស្រុង។ លើសពីនេះ ក្រុមហ៊ុនមិនទទួលខុសត្រូវចំពោះការខូចខាតពិសេសណាមួយ រួមទាំងករណីដែលការខូចខាតដែលអាចដឹងមុន។

 

ប្រការ ១០. កាផ្អាក ឬបញ្ចប់សេវាកម្ម

១.           ក្រុមហ៊ុនអាចផ្លាស់ប្តូរ ផ្អាក ឬបញ្ចប់ការផ្តល់សេវាកម្មដល់អ្នកប្រើប្រាស់មួយ ឬទាំងអស់ ដោយពុំមានការជូនដំណឹងឡើយ។ ក្រុមហ៊ុនមិនទទួលខុសត្រូវចំពោះការខូចខាត ឬបាត់បង់ផលប្រយោជន៍ដែលកើតមានចំពោះអ្នកប្រើប្រាស់ ដោយសារការផ្លាស់ប្តូរ ផ្អាក ឬការបញ្ចប់សេវាកម្មនេះទេ។

 

ប្រការ ១១. ព័ត៌មានជាលក្ខណៈឯកជន

១.           ក្រុមហ៊ុន ហាង និងក្រុមហ៊ុនផ្សេងទៀត (ដែលតទៅហៅកាត់ថា ”ដៃគូសហការ”) ដែលទាក់ទងនឹងសេវាកម្មនេះ ត្រូវរក្សាព័ត៌មានជាលក្ខណៈឯកជនរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ ដែលក្រុមហ៊ុន និងដៃគូសហការទទួលបានមកពីការប្រើប្រាស់សេវាកម្ម ដោយអនុលោមតាម គោលការណ៍ឯកជនភាព ហើយអ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវយល់ព្រមចំពោះគោលការណ៍នេះ។

 

ប្រការ ១២. ច្បាប់គ្រប់គ្រង និងយុត្តាធិការ

១.           បទប្បញ្ញត្តិទាំងនេះធ្វើឡើងជាភាសាអង់គ្លេស។ បទប្បញ្ញត្តិទាំងនេះត្រូវបានគ្រប់គ្រងដោយច្បាប់នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា។ ក្នុងករណីមានវិវាទរវាងអ្នកប្រើប្រាស់ និងក្រុមហ៊ុនដែលកើតចេញពី ឬពាក់ព័ន្ធនឹងសេវាកម្មនេះ យុត្តាធិការនៃ សាលាដំបូងរបស់ប្រទេសកម្ពុជាមានឆន្ទានុសិទ្ធិផ្តាច់មុខក្នុងការសម្រេច។

 

ប្រការ ១៣. ការកែប្រែបទប្បញ្ញត្តិ

១.           ក្រុមហ៊ុនអាចកែប្រែបទប្បញ្ញត្តិ ដោយមិនមានការជូនដំណឹងជាមុនដល់អ្នកប្រើប្រាស់ឡើយ។ ការកែប្រែនឹងមានប្រសិទ្ធភាពនៅពេលដែលក្រុមហ៊ុនដាក់ប្រកាសបទប្បញ្ញត្តិបន្ទាប់ពីកែប្រែទៅក្នុងគេហទំព័រសេវាកម្ម (ឬនៅកាលបរិច្ឆេទមានប្រសិទ្ធភាព ក្នុងករណីដែលក្រុមហ៊ុនកំណត់ដោយឡែកអំពីកាលបរិច្ឆេទក្នុងបទប្បញ្ញត្តិបន្ទាប់ពីកែប្រែរួច)។ ប្រសិនបើអ្នកប្រើប្រាស់ប្រើប្រាស់សេវាកម្មបន្ទាប់ពីបានកែប្រែ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវបានចាត់ទុកថាយល់ព្រមចំពោះបទប្បញ្ញត្តិដែលបានកែប្រែ។

 

កិច្ចព្រមព្រៀងពិសេសសម្រាប់ AEON MALL PLUS

ប្រការ ១​ - បទប្បញ្ញតិ្តទូទៅ

១.           កិច្ចព្រមព្រៀងពិសេសនេះកំណត់អំពីលក្ខខណ្ឌពិសេសនៃបទប្បញ្ញត្តិទាំងនេះដែលអនុវត្តនៅពេលអ្នកប្រើប្រាស់បានប្រើប្រាស់សេវាកម្មផ្សារទំនើបអនឡាញដែលមានឈ្មោះ “AEON MALL PLUS” ដូចមានចែងក្នុងប្រការ ២ (តទៅនេះហៅកាត់ថា “សេវាកម្ម”) ដែលផ្ដល់ដោយក្រុមហ៊ុន។ កិច្ចព្រមព្រៀងពិសេសនេះត្រូវចាត់ទុកជាផ្នែកមួយនៃកិច្ចព្រមព្រៀងដើម ហើយបញ្ញតិដែលមិនមានចែងក្នុងកិច្ចព្រមព្រៀងពិសេសនេះ ត្រូវអនុលោមតាមបទប្បញ្ញត្តិនៃកិច្ចព្រមព្រៀងដើម។

២.           AEON MALL PLUS ផ្តល់ជូនអ្នកប្រើប្រាស់នូវសេវាកម្មផ្សារទំនើបនិម្មិត និងណែនាំផលិតផល ផ្សព្វផ្សាយការបញ្ចុះតម្លៃ ព្រមទាំងផ្ដល់ផែនទីរបស់ផ្សារទំនើបផងដែរ។

៣.          ក្រុមហ៊ុនមិនមែនជាភាគីក្នុងកិច្ចសន្យាទិញលក់រវាងហាង និងអ្នកប្រើប្រាស់ឡើយ។ ក្រុមហ៊ុន​មិន​ទទួលខុស​ត្រូវ​ណា​មួយ​ចំពោះ​ចំពោះទំនិញ​ឡើយ លុះត្រា​តែមានចែងក្នុងបទប្បញ្ញត្តិទាំងនេះ។

 

ប្រការ ២​ - ការទិញទំនិញ

១.           អ្នកប្រើប្រាស់អាចទិញទំនិញពីហាង តាមរយៈអនឡាញ។ វិធីសាស្រ្តនៃការទិញ អាចផ្លាស់ប្តូរបានគ្រប់ពេលវេលា។

២.           ប្រតិបត្តិការទិញដូចជាការដឹកជញ្ជូន និងវិធីបង់ប្រាក់ អាចជ្រើសរើសបាននៅពេលដាក់បញ្ជាទិញដែលខុសគ្នាអាស្រ័យលើហាងនីមួយៗ។ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវទទួលខុសត្រូវក្នុងការបញ្ជាក់លក្ខខណ្ឌទាំងនេះ មុនពេលដាក់បញ្ជាទិញទំនិញ។

៣.          នៅពេលហាងបានទទួលយកការបញ្ជាទិញពីអ្នកប្រើប្រាស់ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវចាត់ទុកថាបានធ្វើកិច្ចសន្យាទិញលក់រវាងអ្នកប្រើប្រាស់ និងហាង។

៤.           អ្នកប្រើប្រាស់មិនអាចផ្លាស់ប្តូរខ្លឹមសារនៃការបញ្ជាទិញបានទេ បន្ទាប់ពីកិច្ចសន្យាទិញលក់ត្រូវបានធ្វើឡើង។

៥,           ហាងអាចបដិសេធប្រតិបត្តិការចំពោះការបញ្ជាទិញរបស់អ្នកប្រើប្រាស់។ ក្នុងករណីនេះ អ្នកប្រើប្រាស់មិនអាចស្នើសុំអោយបំពេញកិច្ចសន្យាទិញលក់បានទេ។

 

ប្រការ ៣ - ការទូទាត់ប្រាក់

១.           អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវទូទាត់ភ្លាមៗបន្ទាប់ពីធ្វើការដាក់បញ្ជាទិញ។ ប្រសិនបើការទូទាត់មិនត្រូវបានជោគជ័យ ការបញ្ជាទិញ នឹងត្រូវបានលុបចោលដោយស្វ័យប្រវត្តិ។

២.           អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវមានសមតុល្យសាច់ប្រាក់ក្នុងគណនីគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ទូទាត់ការទិញទំនិញ។

៣.          អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវប្រើវិធីបង់ប្រាក់ដែលផ្តល់ដោយគេហទំព័រនេះ ដើម្បីទូទាត់ថ្លៃទំនិញពីសេវាកម្មនេះ

៤.           អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវតែរៀបចំ និងចាត់ចែងប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ និងការកំណត់ដែលចាំបាច់សម្រាប់ប្រើប្រាស់វិធីសាស្ត្របង់ប្រាក់ខាងលើ ដែលជាបន្ទុករបស់អ្នកប្រើប្រាស់។ ក្រុមហ៊ុនមិនទទួលខុសត្រូវចំពោះប្រព័ន្ធប្រតិបត្តិការ និងការកំណត់ដែលមិនអាចកំណត់ដោយអ្នកប្រើប្រាស់។

 

ប្រការ ៤- ការលុបចោលការបញ្ជាទិញ

១.           ការលុបចោលការបញ្ជាទិញដោយអ្នកប្រើប្រាស់ អាចធ្វើទៅបានមុនពេលកិច្ចសន្យាទិញលក់រវាងអ្នកជួល និងអ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវបានធ្វើឡើង។ ប្រសិនបើហាងបានទទួលយកការបញ្ជាទិញ ដំណើរការដឹកជញ្ជូនគឺមិនអាចបញ្ឈប់បានទេ។

 

ប្រការ ៥- ការប្រគល់ទំនិញត្រឡប់មកវិញ និងការផ្លាស់ប្តូរទំនិញ

១.           ការប្រគល់ទំនិញត្រលប់ និងការផ្លាស់ប្ដូរទំនិញ (តទៅនេះហៅកាត់ថា “ការប្រគល់ត្រលប់ ”) ជាបន្ទុករបស់ហាងដោយអនុលោមតាមគោលការណ៍ប្រគល់ត្រឡប់របស់ហាង។ លក្ខខណ្ឌផ្សេងទៀតត្រូវអនុលោមតាមគោលការណ៍បង្វិលត្រឡប់ និងផ្លាស់ប្ដូរទំនិញរបស់ក្រុមហ៊ុន ដែលត្រូវបានកំណត់ដាច់ដោយឡែក។

២.           ពាក្យស្នើសុំប្រគល់ត្រលប់មកវិញរបស់អ្នកប្រើប្រាស់មានសុពលភាពលុះត្រាតែទម្រង់ពាក្យសុំដែលកំណត់ដោយក្រុមហ៊ុន បានស្នើសុំក្នុងរយៈពេល ៥ ថ្ងៃ គិតបញ្ចូលទាំងកាលបរិច្ឆេទបញ្ចប់ការដឹកជញ្ជូន។ ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយ ក្នុងករណីពិសេសដែលមានការព្រមព្រៀងពីហាង ការពន្យារពេលនៃការដាក់ពាក្យអាចធ្វើទៅបាន។ នីតិវិធីនឹងត្រូវអនុលោមតាមគោលការណ៍បង្វិលត្រឡប់ និងផ្លាស់ប្ដូរទំនិញរបស់ក្រុមហ៊ុន ដែលត្រូវបានកំណត់ដាច់ដោយឡែក។

https://jp.surveymonkey.com/r/FQCBXJN

៣.          ប្រសិនបើអ្នកប្រើប្រាស់ និងអ្នកជួលបានព្រមព្រៀងទាក់ទងនឹងការប្រគល់ត្រឡប់មកវិញ ជាគោលការណ៍អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវទទួលខុសត្រូវថ្លៃដឹកជញ្ជូនត្រឡប់មកវិញ។

 

ប្រការ ៦- ការបង្វិលសងប្រាក់

១.           នៅក្នុងករណីប្រគល់ទំនិញត្រឡប់មកវិញ ក្រុមហ៊ុន និងហាងអាចទំនាក់ទំនងអ្នកប្រើប្រាស់ ពាក់ព័ន្ធនឹងនីតិវិធី និងព័ត៌មានចាំបាច់របស់អ្នកប្រើសម្រាប់ការបង្វិលសងវិញ ដូចជាគណនីធនាគាររបស់អ្នកប្រើប្រាស់ជាដើម។

២.           សម្រាប់គណនីបង្វិលសងប្រាក់វិញ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវកំណត់យកគណនីធនាគារផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ខ្លួន។ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវផ្តល់ឱ្យក្រុមហ៊ុន ឬហាងនូវព័ត៌មានមួយចំនួនដែលចាំបាច់សម្រាប់ការសងប្រាក់វិញ។

៣.          ប្រសិនបើគណនីធនាគារ និងព័ត៌មានផ្សេងទៀតរបស់អ្នកប្រើប្រាស់មិនត្រឹមត្រូវ ដំណើរការសងប្រាក់វិញនឹងដំណើរការមិនជោគជ័យទេ។ ប្រសិនបើអ្នកប្រើប្រាស់ខកខានក្នុងការទទួលការទំនាក់ទំនងពីក្រុមហ៊ុន ឬហាង អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវបានសន្មត់ថាមិនមានបំណងទទួលយកប្រាក់សងវិញទេ ហើយនីតិវិធីបង្វិលសងវិញនឹងត្រូវផ្អាករហូតដល់អ្នកប្រើប្រាស់ទាក់ទងមកក្រុមហ៊ុន។

៤.           ថ្លៃសេវាផ្ទេរប្រាក់តាមរយៈធនាគារសម្រាប់ការសងប្រាក់វិញជាបន្ទុករបស់អ្នកប្រើប្រាស់ ប្រសិនបើការបង្វិលសងនោះ កើតតចេញពីការទទួលខុសត្រូវរបស់អ្នកប្រើប្រាស់។

 

ប្រការ ៧- មជ្ឈមណ្ឌលផ្ដល់ជំនួយ

១.         សម្រាប់ការសាកសួរទាក់ទងនឹងសេវាកម្ម សូមទាក់ទងមជ្ឈមណ្ឌលជំនួយសម្រាប់អ្នកប្រើប្រាស់

Call :  023​​ 900 056

Email: cscentral01@aeonmall-kh.com

 

ការព្រមព្រៀងពិសេសសំរាប់សេវាកម្មដឹកជញ្ជូន

 

ប្រការ ១- បទប្បញ្ញតិ្តទូទៅ

១.           កិច្ចព្រមព្រៀងពិសេសនេះកំណត់អំពីបញ្ញត្តិពិសេសនៃបទប្បញ្ញតិ្តទាំងនេះ ដែលត្រូវអនុវត្តនៅពេលអ្នកប្រើប្រាស់ទទួលយកសេវាដឹកជញ្ជូន (ដែលតទៅនេះហៅកាត់ថា “សេវាកម្មដឹកជញ្ជូន”) ដែលជាសេវាកម្មបន្ថែមផ្ដល់ដោយក្រុមហ៊ុន។ កិច្ចព្រមព្រៀងពិសេសនេះត្រូវចាត់ទុកថាជាផ្នែកមួយនៃកិច្ចព្រមព្រៀងដើម បញ្ញត្តិដែលមិនមានចែងក្នុងកិច្ចព្រមព្រៀងពិសេសនេះនឹងត្រូវអនុលោមតាមបទប្បញ្ញតិ្តទាំងនេះ។

២.           វិសាលភាពនៃសេវាកម្មដឹកជញ្ជូន គឺជាការដឹកជញ្ជូនពីកន្លែងដឹកជញ្ជូនទៅកាន់កន្លែងទទួលទំនិញដែលអ្នកប្រើប្រាស់​បានកំណត់។

៣.​          អ្នកប្រើប្រាស់អាចទទួលទំនិញនៅបញ្ជរទទួលភ្ញៀវរបស់ AEON MALL PLUS (Showroom) ដែលមានទីតាំងនៅ ជាន់ទីមួយក្នុងផ្សារទំនើបអ៊ីអនមានជ័យ  ប្រសិនបើអ្នកប្រើប្រាស់បានជ្រើសយកសេវាកម្មមកទទួលទំនិញដោយខ្លួនឯង។

 

ប្រការ ២- ការប្រុងប្រយ័ត្នក្នុងការប្រើប្រាស់

១.         សេវាកម្មដឹកជញ្ជូនត្រូវផ្តល់ជូនដោយក្រុមហ៊ុនតាមការស្នើសុំនៅពេលដែលការបញ្ជាទិញត្រូវបានធ្វើឡើង។

២.         ក្រុមហ៊ុន ឬហាងអាចរៀបចំវិធីសាស្ត្រដឹកជញ្ជូនដាច់ដោយឡែកតាមប្រភេទទំនិញ។

៣.        វិធីសាស្រ្តដឹកជញ្ជូនមិនអាចផ្លាស់ប្តូរបានទេ បន្ទាប់ពីបានដាក់ការបញ្ជាទិញ។

៤.           ការដឹកជញ្ជូនទំនិញត្រូវបញ្ចប់ដោយមានហត្ថលេខា ដែលមានឈ្មោះអ្នកប្រើប្រាស់ និងលេខទូរស័ព្ទនៅលើកំណត់សម្គាល់បិទភ្ជាប់លើកញ្ចប់ទំនិញ។

៥.         អ្នកប្រើប្រាស់អាចពិនិត្យមើលស្ថានភាពបញ្ជាទិញតាមរយៈអនឡាញ

៦.         អ្នកប្រើប្រាស់អាចទទួលបានទំនិញនៅថ្ងៃបន្ទាប់ នៅកន្លែងទទួលទំនិញដែលបានកំណត់ ឬបញ្ជរព័ត៌មាន ប្រសិនបើការបញ្ជាទិញត្រូវបានធ្វើឡើងមុនម៉ោង 14:30 រសៀល។ ការបញ្ជាទិញដែលធ្វើឡើងក្រោយម៉ោង 14:30 រសៀលត្រូវចាត់ទុកជាការបញ្ជាទិញនៅថ្ងៃបន្ទាប់។

៧.         ក្រុមហ៊ុនរក្សាសិទ្ធិបោះបង់ការបញ្ជាទិញជំនួសអ្នកប្រើប្រាស់ ប្រសិនបើទំនិញមិនបានទទួលកន្លែងទទួលទំនិញដែលបានកំណត់ ឬបញ្ជរព័ត៌មាន។ ក្នុងករណីនេះ ការ​ទូទាត់​សងប្រាក់​វិញ​អាចមិនត្រូវបានធ្វើឡើង។


ប្រការ ៣- ការដឹកជញ្ជូនតាមផ្ទះ

១.         ក្រុមហ៊ុនអាចរកដៃគូសហការដើម្បីធ្វើប្រតិបត្តិការដឹកជញ្ជូនទាំងអស់

២.           ទំនិញត្រូវបញ្ជូនទៅកាន់ទីកន្លែងដែលបានកំណត់តាមអនឡាញដោយអ្នកប្រើប្រាស់។ ទីតាំងដែលបានកំណត់មិនអាចផ្លាស់ប្តូរបានទេ បន្ទាប់ពីការបញ្ជាទិញត្រូវបានទទួលរួចរាល់។

៣.        ថ្លៃសេវាដឹកជញ្ជូនជាបន្ទុករបស់អ្នកប្រើប្រាស់ដោយផ្អែកលើតារាងតម្លៃកំណត់ដោយក្រុមហ៊ុន

៤.         ទីតាំងដែលកំណត់សម្រាប់សេវាដឹកជញ្ជូនត្រូវស្ថិតនៅក្នុងរាជធានីភ្នំពេញ និងនៅទីរួមខេត្តទូទាំងប្រទេស ដូចបានកំណត់ក្នុងប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិក E-commerce។ ក្នុងករណីអាសយដ្ឋា​នរបស់អ្នកប្រើប្រាស់ ស្ថិតនៅក្រៅពីទីតាំងដែលបានកំណត់ខាងលើ នោះការបញ្ជាទិញទំនិញ ត្រូវបានបដិសេធដោយស្វ័យប្រវត្តិ។
               * ការកំណត់នេះអាចផ្លាស់ប្តូរដោយមិនមានការជូនដំណឹងជាមុនទេ

៥.           ក្រុមហ៊ុន ឬដៃគូសហការដែលបានតែងតាំងដោយក្រុមហ៊ុន ត្រូវទំនាក់ទំនងតាមរយៈលេខទូរស័ព្ទដែលកំណត់តាមអនឡាញដោយអ្នកប្រើប្រាស់មុនពេលថ្ងៃត្រង់ក្នុងថ្ងៃដឹកជញ្ជូន ដើម្បីកំណត់ពេលវេលាដឹកជញ្ជូន។ ការដឹកជញ្ជូននឹងធ្វើឡើងនៅថ្ងៃបន្ទាប់ ប្រសិនបើលេខទូរស័ព្ទមិនត្រឹមត្រូវ ឬអ្នកប្រើប្រាស់ខកខានក្នុងការលើកទូរស័ព្ទ បី (៣) ដង។ ទំនិញត្រូវបង្វិលទៅផ្សារទំនើបអ៊ីអនវិញ ហើយការដឹកជញ្ជូននឹងត្រូវលុបចោល ប្រសិនបើទូរស័ព្ទមិនអាចទាក់ទងបាននៅថ្ងៃបន្ទាប់។ (សូមទាក់ទងមជ្ឈមណ្ឌលសេវាកម្មអ្នកប្រើប្រាស់សម្រាប់ការរៀបចំបន្ថែមពីនេះ)។

៦.           ក្រុមហ៊ុនអាចរួចផុតពីការទទួលខុសត្រូវ ឬទំនួលខុសត្រូវទាំងអស់សម្រាប់ការដឹកជញ្ជូនដែលកើតចេញពីកាលៈទេសៈ មិនអាចជៀសវាងបាន ដូចជាអាកាសធាតុមិនប្រក្រតី និងឧបទ្ទវហេតុផ្សេងៗ។

៧.           អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវបដិសេធទទួលទំនិញ ប្រសិនបើកញ្ចប់ទំនិញត្រូវបានខូចខាត។ ការទូទាត់ទំនិញ និងថ្លៃសេវាដឹកជញ្ជូននឹងត្រូវបង្វិលសងវិញបន្ទាប់ពីពិនិត្យស្ថានភាពនៃការវេចខ្ចប់ដោយក្រុមហ៊ុន។ ការទូទាត់មិនត្រូវបង្វិលសងវិញទេ ប្រសិនបើអ្នកប្រើប្រាស់​បានទទួលទំនិញ ពីព្រោះការទទួលទំនិញដោយអ្នកប្រើប្រាស់ ត្រូវបានចាត់ទុកថាជាការទទួលបានទំនិញដោយគ្មានការខូចខាត។

 

ប្រការ ៤- ការមកទទួលយក

១.          អ្នកប្រើប្រាស់អាចមកយកទំនិញនៅបញ្ជរទទួលភ្ញៀវរបស់ AEON MALL PLUS (Showroom) ដែលមានទីតាំងនៅជាន់ទីមួយ ស្ថិតក្នុងផ្សារទំនើប អ៊ីអន ម៉ល មានជ័យ ក្នុងអំឡុងពេលចាប់ពីម៉ោង (9:00 – 18:00) ជារៀងរាល់ថ្ងៃ។   

 

ប្រការ ៥- ការវេចខ្ចប់

១.           ជាគោលការណ៍ ទំនិញត្រូវបានវេចខ្ចប់ដោយហាង។ ប្រសិនបើអ្នកប្រើប្រាស់បញ្ជាទិញទំនិញពីរ ឬច្រើន ឬប្រសិនបើ ស្ថានភាពទំនិញនោះមិនអាចរក្សាបាននូវសភាពត្រឹមត្រូវក្នុងអំឡុងពេលដឹកជញ្ជូន ទំនិញនោះនឹងត្រូវដឹកជញ្ជូនដោយដាក់ក្នុងប្រអប់វេចខ្ចប់ដែលកំណត់ដោយក្រុមហ៊ុន។

២.         អ្នកប្រើប្រាស់មិនអាចកំណត់ពីរបៀបនៃការវេចខ្ចប់បានទេ។

៣.        ក្រុមហ៊ុនមិនទទួលយលការវេចខ្ចប់ការដូរឡើយ។

៤.           ក្រុមហ៊ុនអាចវេចខ្ចប់ជារួមសម្រាប់ទំនិញដែលងាយរងការខូចខាតក្នុងកំឡុងពេលដឹកជញ្ជូន។